Te weinig
- Barry Butsers
- Lid
Re: Te weinig
ik heb hem bij bol geannuleerd en op free record besteld, maar volgens mij hebben ze hem vandaag binne gehad op bol, want er staat onder vandaag besteld: morgen in huis
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Regelmatig inderdaad, maar op zich is dat niet altijd erg. De binnenwegen zijn vaak heel mooi. Ik kijk altijd voordat ik aan een rit begin op de kaart, of ik het eens ben met de navigatie. Ik ben al diverse keren afgeweken en heb toen gewoon de snelweg gevolgd.fcvd schreef:Ik vind dat je door de navigatie te veel over het platteland word gestuurd en niet over de snelweg.hebben meerdere mensen dit?
Ik vond het wel leuk dat ik bij Praag over de ringweg werd geleid in plaats van door Praag heen, is dus nog best wel een goede navigatie.

"Always remember you're unique, just like everyone else."
- Barry Butsers
- Lid
ik ben ook heel tevreden over de navigatie, is iig beter dan bij elke afslag naar de wereldkaart moeten gaan
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
nog even over bol ik zag dat vandaag besteld morgen in huis ook staan maar toen vroeg ik het bij klantenservice en die zei dat het de 26 ste uitkwam
Ja klopt, komt omdat ze hem bij excalibur bestellen. Dus hij moet eerst uit hun warehouse naar dat van bol. Dan nog verdelen enzv. En dan krijg je hem pas de 26e. Ik kon niet wachten dus heb hem gewoon op de site van ETS2 besteld.
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
- biochazard
- Lid
fijn dat ze er dat bij zetenMartijn96 schreef:nog even over bol ik zag dat vandaag besteld morgen in huis ook staan maar toen vroeg ik het bij klantenservice en die zei dat het de 26 ste uitkwam

SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
Haalt niks uit, er staat onder.
Verschijnings datum: 26 Oktober.
Verschijnings datum: 26 Oktober.
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Ik heb mijn status zojuist nagekeken bij Bol.com, en er staat verzonden. Ik verwacht dus dat hij vandaag 24-10-2012 binnenkomt.

-
- Lid
Ik heb sinds Maandan bioj mediamarkt weg
ik heb een mail gekregen en als het goed is moet ik hem vandaag krijgen van bol.com, zou bijna bestelling annuleren