je tank word ook kleiner als je meedere assen hebtCygnum schreef:Wat mij opviel is dat de brandstoftankinhoud minder werd bij het upgraden van de standaardassen naar een upgrade. Bij mijn Scania ging het van (ik dacht) 800+600 liter naar 400+200 liter. Ook bij Vailliant is eenzelfde vermindering zichtbaar.
Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
- xxl3laz3rxx
- Lid
Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
mij eigen skin

Inderdaad, MAN met 6x4-2 heeft nu nog maar een 450L tank i.p.v de 800+450L
dat is toch niet zo gek de ruimte wordt toch minderCygnum schreef:Wat mij opviel is dat de brandstoftankinhoud minder werd bij het upgraden van de standaardassen naar een upgrade. Bij mijn Scania ging het van (ik dacht) 800+600 liter naar 400+200 liter. Ook bij Vailliant is eenzelfde vermindering zichtbaar.
-
- Lid
Hey, ja idd de tank word kleiner. Maar welke vraag ik heb en een aantal vrienden van mij is of er daadwerkelijk verbetering is mbt die extra as.
Een vriend had getest met remweg, op het eerste gezicht leek de extra as te zorgen voor een kortere remweg. Echter na 20 of vaker keer testen met en zonder extra as, durfde hij het nog steeds niet zeker te zeggen of de remweg nu korter werd.
Daarnaast hoorde ik van iemand dat je grip beter werd als je de extra as erbij zette.
Wat is jullie ervaring hiermee?
Een vriend had getest met remweg, op het eerste gezicht leek de extra as te zorgen voor een kortere remweg. Echter na 20 of vaker keer testen met en zonder extra as, durfde hij het nog steeds niet zeker te zeggen of de remweg nu korter werd.
Daarnaast hoorde ik van iemand dat je grip beter werd als je de extra as erbij zette.
Wat is jullie ervaring hiermee?
www.lsportal.nl
Farming Simulator
Farming Simulator
Ik heb ook het idee dat sinds ik nu extra assen heb, ik minder keuze heb in de motoren voor mijn truck. Ik heb dezelfde Scania R truck als m'n werknemers, maar heb alleen de mijne een ander chassis. Voor zowel mijn werknemers als ik heb ik de best beschikbare motor gekocht, maar mijn truck heeft minder pk/hp dan die van mijn werknemers. Is er überhaupt een voordeel aan het kopen van een groter chassis? 

"Always remember you're unique, just like everyone else."
-
- Lid
of het voordelen heeft weet ik niet
maar je kan als het goed is nog steeds alle motoren kopen met elke chassis
maar je kan als het goed is nog steeds alle motoren kopen met elke chassis
- power boy535
- Lid
Gaat SCS nog wat doen aan het 6x2 / 6x4 chassis van DAF? Daar klopt namelijk helemaal niks van, is gewoon een 4x2 chassis met een extra as.. lijkt me een puntje om te verbeteren
DAF Nederlandse Trots!
Een sleper in het echt is meestal ook gewoon een 4*2 + een extra as.power boy535 schreef:Gaat SCS nog wat doen aan het 6x2 / 6x4 chassis van DAF? Daar klopt namelijk helemaal niks van, is gewoon een 4x2 chassis met een extra as.. lijkt me een puntje om te verbeteren
Dus ik weet niet wat er nou dan weer niet klopt..
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
- Barry Butsers
- Lid
nee dan staan ze wel wat dichter tegen de cabine aan
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Als dit echt een "fout" is zouden ze het hele model moeten aanpassen.Barry Butsers schreef:nee dan staan ze wel wat dichter tegen de cabine aan
Denk niet dat ze dat gaan doen..
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb