Nee, het is de cruise controlBoerTijger schreef:Dit zal het wel zijnCix schreef:Je rijdt vast een ritje voor een bedrijf, en niet in je eigen gekochte truck. Daar begint het namelijk wel op 0km.
en dat van km/ viel me niet eens op

Nee, het is de cruise controlBoerTijger schreef:Dit zal het wel zijnCix schreef:Je rijdt vast een ritje voor een bedrijf, en niet in je eigen gekochte truck. Daar begint het namelijk wel op 0km.
Ah oke, het is nu helemaal duidelijk dat dat allemaal wel gewoon kloptPieter schreef:Nee, het is de cruise controlBoerTijger schreef:Dit zal het wel zijnCix schreef:Je rijdt vast een ritje voor een bedrijf, en niet in je eigen gekochte truck. Daar begint het namelijk wel op 0km.
Dat zeg ik, dat is de cruise controliRonan schreef:Valt niemand iets op, op de kilometer teller staat 80/100 in het midden,
onder de teller van kilometers staat 0 KMH
Ah ok, ik heb het trouwens ook zonder cruise control. ???Pieter schreef:Dat zeg ik, dat is de cruise controliRonan schreef:Valt niemand iets op, op de kilometer teller staat 80/100 in het midden,
Klopt als je CC uitstaat dan staat er 0 en als je die aanzet dan komt KM aantal te staan hoe hard je rijdt!iRonan schreef:Ah ok, ik heb het trouwens ook zonder cruise control. ???Pieter schreef:Dat zeg ik, dat is de cruise controliRonan schreef:Valt niemand iets op, op de kilometer teller staat 80/100 in het midden,