[ OPGELOST ] Wegenwacht bug
-
- Lid
[ OPGELOST ] Wegenwacht bug
Ik heb last wanneer je de wegenwacht belt, krijg je een schermpje met: je truck wordt verplaatst naar .. garage en duurt $TIMES$ <<Ik neem aan dat daar gewoon de tijd zou moeten staan hoe lang het duurt om naar die garage "gesleept" te worden....
Euro Truck Simulator 2 (Official activation):

Re: Wegenwacht bug
Bedankt voor het melden van dit probleem. Ik heb deze string zojuist aangepast, het moest namelijk $TIME$ zijn i.p.v. $TIMES$, dus dit is nu gewijzigd en in de volgende patch zal het opgenomen worden.jeremy8810 schreef:Ik heb last wanneer je de wegenwacht belt, krijg je een schermpje met: je truck wordt verplaatst naar .. garage en duurt $TIMES$ <<Ik neem aan dat daar gewoon de tijd zou moeten staan hoe lang het duurt om naar die garage "gesleept" te worden....
-
- Lid
Top! Bedankt!Pieter schreef:Bedankt voor het melden van dit probleem. Ik heb deze string zojuist aangepast, het moest namelijk $TIME$ zijn i.p.v. $TIMES$, dus dit is nu gewijzigd en in de volgende patch zal het opgenomen worden.jeremy8810 schreef:Ik heb last wanneer je de wegenwacht belt, krijg je een schermpje met: je truck wordt verplaatst naar .. garage en duurt $TIMES$ <<Ik neem aan dat daar gewoon de tijd zou moeten staan hoe lang het duurt om naar die garage "gesleept" te worden....
Euro Truck Simulator 2 (Official activation):

Geen probleemjeremy8810 schreef:Top! Bedankt!Pieter schreef:Bedankt voor het melden van dit probleem. Ik heb deze string zojuist aangepast, het moest namelijk $TIME$ zijn i.p.v. $TIMES$, dus dit is nu gewijzigd en in de volgende patch zal het opgenomen worden.jeremy8810 schreef:Ik heb last wanneer je de wegenwacht belt, krijg je een schermpje met: je truck wordt verplaatst naar .. garage en duurt $TIMES$ <<Ik neem aan dat daar gewoon de tijd zou moeten staan hoe lang het duurt om naar die garage "gesleept" te worden....

Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |