kan je daar ook het script mapje verwijderen enz? en welke plaatsen heeft dat map dan?jarnelieftink13 schreef:ik zou je mega mix map 5 aanraden omdat die heel veel plaatsen heeft en best mooi omgeving heeftkoray98 schreef:Ik gebruikte de versie voor 1.3 en het stond daar ook duidelijk bij. Welke mega mix map gebruik/gebruikte je? En welke mega mix map zou jij mij aanraden voor ets 1.3 enz.jarnelieftink13 schreef:die talen kun je niks aan doen en mischien heb je verkeerde ets er voor en heb je er mods instaan
en ook omdat ik r zelf mee rij
over mega mix maps voor ets 1.3
Re: over mega mix maps voor ets 1.3
ik had hem al een tijdje maar niet in mods dus ik heb het net uitgevoerd maar zoals ik zei de taal is Pools kun je niks aan doen maar als ik op een plek koos liep ie vast ik was in praag dus ik ging naar een stad toe rijden die bij mega mix map 5 hoorde. daar was ik ook om een vracht te kiezen. hij liet wel toen alle plaatsen zien maar ik kon toen geen enkele vracht kiezen. weet jij waardoor het komt ofzo?jarnelieftink13 schreef:ik zou je mega mix map 5 aanraden omdat die heel veel plaatsen heeft en best mooi omgeving heeftkoray98 schreef:Ik gebruikte de versie voor 1.3 en het stond daar ook duidelijk bij. Welke mega mix map gebruik/gebruikte je? En welke mega mix map zou jij mij aanraden voor ets 1.3 enz.jarnelieftink13 schreef:die talen kun je niks aan doen en mischien heb je verkeerde ets er voor en heb je er mods instaan
en ook omdat ik r zelf mee rij
- jarnelieftink13
- Lid
waarom kon je geen vracht kiezen dan kon je er niet opklikken want dat zij ik vorige pagina als je vracht kiest en je gaat met je muis over dat kleine landkaartje met al die bolletje erop zodat je ziet waar je heen gaat doet die het ook niet
ether piraten aan de macht
jarnelieftink13 schreef:waarom kon je geen vracht kiezen dan kon je er niet opklikken want dat zij ik vorige pagina als je vracht kiest en je gaat met je muis over dat kleine landkaartje met al die bolletje erop zodat je ziet waar je heen gaat doet die het ook niet
Maar die balk rechts onder kon ik ook geen plaatsen kiezen. Of moet ik nieuw game starten?
jarnelieftink13 schreef:waarom kon je geen vracht kiezen dan kon je er niet opklikken want dat zij ik vorige pagina als je vracht kiest en je gaat met je muis over dat kleine landkaartje met al die bolletje erop zodat je ziet waar je heen gaat doet die het ook niet
Kan je mij een werkende en virusvrije map mod geven? En uitleggen hoe ik het moet instellen/installeren? Waar wel vrachten naar nieuwe steden enz. Rijden? Alvast bedankt

- jarnelieftink13
- Lid
moet zowiezo nieuwe game starten als je er ene map inzetkoray98 schreef:jarnelieftink13 schreef:waarom kon je geen vracht kiezen dan kon je er niet opklikken want dat zij ik vorige pagina als je vracht kiest en je gaat met je muis over dat kleine landkaartje met al die bolletje erop zodat je ziet waar je heen gaat doet die het ook niet
Maar die balk rechts onder kon ik ook geen plaatsen kiezen. Of moet ik nieuw game starten?
ether piraten aan de macht
jarnelieftink13 schreef:moet zowiezo nieuwe game starten als je er ene map inzetkoray98 schreef:jarnelieftink13 schreef:waarom kon je geen vracht kiezen dan kon je er niet opklikken want dat zij ik vorige pagina als je vracht kiest en je gaat met je muis over dat kleine landkaartje met al die bolletje erop zodat je ziet waar je heen gaat doet die het ook niet
O ik ging meteen verder met load game. Licht het dan daar aan denk je?
- jarnelieftink13
- Lid
jarnelieftink13 schreef:try it en you now it
Het werkte!

cojones schreef:Script mapje verwijderen uit het .scs bestand en je hebt normaal gezien terug Engels
Ik ben ook benieuwd naar jou keuze/mening. Welke mega mix map vind jij heel erg leuk?