Suur kaduk ?

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
vinootje
Lid
Lid

Suur kaduk ?

Bericht door vinootje »

heey ik heb rond de 3 jaar geleden een 2e hands Microsoft sidewinder force feed back wheel gekocht op de markt voor maar 5 euro deed het prima. 2 jaar geen probleem. maar nu is de plug van het pedaal afgebroken. het is een kabel zoals die in de router. aan de ene kant zit die plug en aan de andere kant hoort die er te zitten. mar die is dus afgebroken. nu vroeg ik mijn buurman hoe kan ik dit oplossen en hij zegt de draden strippen van de kabel en aan de correcte punten solderen maar ik weet niet welke punten het zijn hier een paar fotos dat zegt meer

Afbeelding
dat zijn de draden zwart geel rood groen maar op welke punten moet ik ze solderen ?
Afbeelding
op de andere kant zit dus een plug en die draden lopen zo zwart geel rood groen moet ik dan zeg maar zogenamad als ik de plug in het stuur doe. dan moet ik de linker punt met zwart daarna geel dan rood en dan groen ?
Afbeelding
hoe moet ik ze dan solderen op de punten op het stuur ?
zwart geel rood groen ?
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Re: Suur kaduk ?

Bericht door Anihilation »

Als ik jou was zou ik even nieuwe foto's maken met een andere scherpte diepte. Die onderste foto bijvoorbeeld, je moet de foto focussen op het stekkertje, niet op de vensterbank er achter ;)
Voetje voor voetje, zo kom je verder!

Afbeelding

Afbeelding
Pieter

Re: Suur kaduk ?

Bericht door Pieter »

Je kunt de draden toch zo in een nieuw hulsel drukken met zo'n tang.. Weet ff de naam van die tang niet en moet je natuurlijk wel zo'n tang kopen, maarja... :P
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”