Wat verwachten jullie van ETS2?
- Driesking5
- Lid
Re: Wat verwachten jullie van ETS2?
Gaan er nog andere bedrijven zijn dan EuroGoodies, Transinet, Stokes, enz of niet?
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Zoals het nu lijkt niet 

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- thedutchguy1992
- Lid
Ik hoop dat ze ook gelijk die adjustable cruise control mod invoegen in de vaste game data! is namelijk veel fijner rijden! En ik hoop ook dat ze het verkeer wat soepeler maken. Zodat vrachtwagens voor je op de rijbaan bij het uitvoegen niet in een keer (met 3 mm. remafstand) stil staan en jij er vol achterop knalt 

- RB1110
- Lid
- Contacteer:
dat heb ik in ETS 1 ook een paar keer gehad xD, Maar ik verwacht wel dat dat erin komt. Maar ik weet het niet zeker, maar ik denk het wel
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Ze moeten er egte bedrijven in doen BV:DHL,Speksnijder in NL,Jumbo,Enz(Zou Vet Zijn)
als je nou eens een keer terug kijkt, zie je dat deze vraag ook bovenaan deze pagina gesteld werd met een antwoord.diego1999 schreef:Ze moeten er egte bedrijven in doen BV:DHL,Speksnijder in NL,Jumbo,Enz(Zou Vet Zijn)
ja of iemand die niet op een voorangs weg rijd en op je inknalt, of verkeerd invoegd op de autosnelweg, daarom heb ik police uitgezet 

dat is volgens mij allemaal realistischer geworden allen weet dan niet zeker, zo als veel dingen.wielli schreef:ja of iemand die niet op een voorangs weg rijd en op je inknalt, of verkeerd invoegd op de autosnelweg, daarom heb ik police uitgezet
en als ze dat veranderen is dat heel mooi.
ik vind eigenlijk dat iedereen nu z'n mond moet houden en wachten tot ETS2 er echt is, nu zeggen mensen toch maar wat ze denken.
dat klopt ook maar hier mag je wel zeggen wat je graag er in wil, in de andere onderwerpen niet.