Ik heb een vraagje, ik ben namelijk Belg en weet niet of ETS 2 ook in begin augustus zal uitgebracht worden in België.
Kan iemand mij zeggen wanneer het zou uitgebracht worden in België of dat ik het moet kopen ergens anders?
Alvast bedankt e

Ben je je er ook van bewust dat games die je rechtstreeks via de officiële site koopt, vaak een fors aantal eurotjes duurder zijn? Dat scheelt echt veel dan het schijfje bij een game mania of freerecordshop te kopen.jztrucking schreef:euhm, hij is overal tegelijk te koop op de eigen website van Eurotrucksimulator2 die is nu nog offline maar dat gaat denk ik net zo werken al bij de websites van gts en ets... gwn downloaden zonder cd-rom heb je ook nog eens alle talen..
Anihilation schreef:Ben je je er ook van bewust dat games die je rechtstreeks via de officiële site koopt, vaak een fors aantal eurotjes duurder zijn? Dat scheelt echt veel dan het schijfje bij een game mania of freerecordshop te kopen.jztrucking schreef:euhm, hij is overal tegelijk te koop op de eigen website van Eurotrucksimulator2 die is nu nog offline maar dat gaat denk ik net zo werken al bij de websites van gts en ets... gwn downloaden zonder cd-rom heb je ook nog eens alle talen..