iemand gezocht die voor mij kan modden
- christianv8boy
- Lid
- Contacteer:
Re: iemand gezocht die voor mij kan modden
ps ik ben de baas van vtc gichi trans en rij toevallig met de zelfde wagen als jij en ik ben al heel lang naar iemand op zoek die dat voor mij op die witte wagen kan modden
liever 8 die het niet snappen dan 6 die klappen
Whahahahaha jij reed eerst met die groen/grijze wagen en toen ik met die witte reed, reed jij er ook spontaan mee! Eerst was die nog kaal, is er een rek op gemod toen wou jij dat inneens. Jij heb daar toestemming voor gevraagt en het antwoord was nee, jij nam daar vrede mee. Ik laat staande uitlaten erop modden, en wat wil meneer: staande uitlaten + een rek. Gek dat ik het niet leuk vind?! En ja iedereen is vrij om iets op zijn truck te modden/skinnen maar waarom wil je precies dezelfde auto als mij? Zoek dan die mooie daf die je wilt!
En ja maakt wel uit dat ik baas ben van C.Wageveld want deze gozer werkt bij mij!
En ja maakt wel uit dat ik baas ben van C.Wageveld want deze gozer werkt bij mij!

you never to late with a \8/
sorry for my bad english
sorry for my bad english
- christianv8boy
- Lid
- Contacteer:
Weetje waarom ik een andere heb genomen omdat die andere te laag was en overal over de grond schuurde en ik had iedere keer schade aan mn wagen en dat vond ik niet leuk dan geef ik meer uit dan dat ik verdien maarre ik rij bij jou als charter en niet als chauffeur en bij mij komt er nog gichi trans op en als het door gaat na dit gezeik tussen ons een bullbar en staande pijpen en dan zijn onze wagens niet meer het zelfde probleem opgelost en zijn allebei de wagens uniek hebben we allebei onze zin klaais het gezeik tussen ons
- christianv8boy
- Lid
- Contacteer:
En trouwens ik wil toch andere pijpen als jou want had van de week een paar mooie gezien bij gill die ken jij ook wel christaan dus opzich zie ik het probleem niet zo maar wil verder ook geen ruzie en het gewoon gezellig houden
- Harald1225
- Lid
jongens jongens christianv8boy zoek jij maar mooi een andere truck dan hebben we dit gezeik ook niet meer
Christiaan (new kids) boeit jou het wat dat hij jou truck na maakt miss wil ik um ook wel (is nie zo) maar miss rijd heel TS er dalijk wel mee rond als je begrijpt wa ik bedoel
Christiaan (new kids) boeit jou het wat dat hij jou truck na maakt miss wil ik um ook wel (is nie zo) maar miss rijd heel TS er dalijk wel mee rond als je begrijpt wa ik bedoel
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
- christianv8boy
- Lid
- Contacteer:
Nee ik ga geen andere truck zoeken die witte scania rijd veel te lekker en heb er met die bak al ruim 67.000 km opzitten dus ik ga niks anders zoeken want dan zou christiaan zn zin krijgen dat feest gaat mooi niet door en hij is de baas van wageveld en ik van gichi trans dus dan heeft zijn bedrijf zo'n wagen en mijn bedrijf dus wat maakt het uit
- Harald1225
- Lid
Christianv8boy, Ik wil hem anders wel voor je reskinnen als dat goe is
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
- christianv8boy
- Lid
- Contacteer:
Ja tuurlijk is dat goed mooi ander kleurtje enzo erop iets van mooi blauw en dan mn zonneklep ook blauw en dat logo op de zijkant vervangen voor een V8 logo en dan op de achterkant iets van zo'n mooi rond scania vabis logo en dan mogen er wel staande pijpen en een bullbar op want dan is de hele wagen anders en oja voorop bovenop waar nu nog kingping staat kan daar gichi trans komen
- christianv8boy
- Lid
- Contacteer:
als mijn wagen andere kleur is gemaakt enzo en gichi trans er op dan mag ik wel een bullbar en staande pijpen want dat is weer helemaal anders en dan is jou wagen christiaan toch nog uniek en die van mij ook 

Inderdaad, dan maakt het opsich niet zoveel uit. Doe dan wel 2 andere uitlaten, niet dezefde als mij A.U.B 

you never to late with a \8/
sorry for my bad english
sorry for my bad english