hallo,
ik zou eens willen weten of het mogelijk is dat je van een bdf met wipkar een lzv kan maken met vaste dolly?
dit wou ik als het kan dan graag gebruiken voor mijn volvo combi
het systeem wordt volgens mij veel gebruikt door freddy jimmink.
met vriendelijke groet,
Mike Bakker
van wipkar naar lzv
- mikebakker
- Lid
Re: van wipkar naar lzv
Dat is mogelijk maar dan zal je met een save game moeten werken.
Hier spreek je dan ook over het feit dat je een roadtrain maakt maar dan enkel achter een BDF wagen.
Hier spreek je dan ook over het feit dat je een roadtrain maakt maar dan enkel achter een BDF wagen.

Ik ben inderdaad op zoek naar iemand die een vaste dolly aan bepaalde BDF trucks wil zetten, Alpha1carlo is daar mee bezig geweest maar die heeft pc problemen, verder is er niemand die dit kan of wil doen, misschien wel Monkeysven die het zou willen? Maar dat moeten we dan vragen, dus bij deze.mikebakker schreef:hallo,
ik zou eens willen weten of het mogelijk is dat je van een bdf met wipkar een lzv kan maken met vaste dolly?
dit wou ik als het kan dan graag gebruiken voor mijn volvo combi
het systeem wordt volgens mij veel gebruikt door freddy jimmink.
met vriendelijke groet,
Mike Bakker
Wel heb ik een Scania Pepsi combo met vaste dolly bij de downloads geplaatst, daar zou je het mee kunnen proberen en dan als het je bevalt vragen of er iemand aan de volvo die je daarvoor wil gebruiken een dolly kan plaatsen,
Bestaande trucks met vaste dolly zijn bij mijn weten 2 scania's waarvan 1 hierboven genoemd en sommige privé BDF trucks met dolly,
Groeten,
Freddy jimmink
- mikebakker
- Lid
Hallo,freddy dat zou wel mooi zijn als monkeysven dat kan doen.
Hoe werkt zo'n savegame en waar kan ik die downloads vinden want dat zou ik ook wel willen.
Gr mike
Hoe werkt zo'n savegame en waar kan ik die downloads vinden want dat zou ik ook wel willen.
Gr mike
En bij de DAF Black Eagle en de Ristimaa Scania Combo's zitten savegames, wel even de LeesMij/Read/Me goed doorlezen,
- mikebakker
- Lid
ik heb de savegame uit de daf XF gehaald en dat is gelukt en dat is wat ik zocht ,want ik wist namelijk niet dat de dolly dan ook echt zo draait als in het echt.
iedereen bedankt voor jullie hulp!!!!!
ff een foto'tje van de combi:

Uploaded with ImageShack.us
groetjes,
mike
iedereen bedankt voor jullie hulp!!!!!
ff een foto'tje van de combi:

Uploaded with ImageShack.us
groetjes,
mike
Graag gedaan kerel en mooie Combo als het zou mogen kkan ik een exemplaar van je krijgen?
Of is die privé?
Of is die privé?
- mikebakker
- Lid
- monkeysven
- Ere-Lid
Ik zie dit topic nu pas, mooi dat het is gelukt! Als het niet was gelukt had ik wel een gokje willen maken, met dat idee wat Freddy zei. Maar dat hoeft dus al niet meer.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |