Hoi,
Ik vind Engeland (Het Verenigd Koninkrijk) echt een prachtig en leuk land.
Daarom heb ik nu een vrachtwagen die het stuur rechts heeft, zoals een echte Engelsman.
Nu staat deze vrachtwagen inmiddels in het spel, zie voor de vrachtwagen: http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... uur+rechts
Maar de vrachtwagen kan ik helaas nog niet betalen in het spel. Nu heb ik geprobeerd om de prijs te wijzigen in de file: vovofh12_4x2.
Maar helaas werkt dat niet.
Is er een andere optie om de prijs te wijzigen? Of moet ik echt sparen.....?
Alvast bedankt voor je reactie.
Joep
MOD vrachtwagen, prijs wijzigen, hoe moet ik dat doen?
Re: MOD vrachtwagen, prijs wijzigen, hoe moet ik dat doen?
je moet de prijs wijzigen in je definitie.
Open scs file met winrar, ga naar vehicle/definition/ an dan zal er iets staan als volvo_fh16_b.sii of dergelijke.
Sleep dit bestand uit de scs en laat het los op je bureaublad of dergelijke. Open dit bestand met kladblok, en je zal daar price: zien staan.
Wijzig de prijs en kies voor opslaan.
Sleep nu het bestand terug in je scs file (geopend met winrar) en laat het terug los op de locatie waar je hebt uitgesleept.
Kies nu voor opslaan ipv voor normaal in het kader dat opkomt als je de .sii hebt losgelaten.
Nu is je prijs aangepast.
Open scs file met winrar, ga naar vehicle/definition/ an dan zal er iets staan als volvo_fh16_b.sii of dergelijke.
Sleep dit bestand uit de scs en laat het los op je bureaublad of dergelijke. Open dit bestand met kladblok, en je zal daar price: zien staan.
Wijzig de prijs en kies voor opslaan.
Sleep nu het bestand terug in je scs file (geopend met winrar) en laat het terug los op de locatie waar je hebt uitgesleept.
Kies nu voor opslaan ipv voor normaal in het kader dat opkomt als je de .sii hebt losgelaten.
Nu is je prijs aangepast.

- themichel1257
- Lid
heej
wat anders ook kan is door de vrachtwagen eerst Standaard te kopen en dan de mod in het spel te zetten als het goed is werkt dat ook
wat anders ook kan is door de vrachtwagen eerst Standaard te kopen en dan de mod in het spel te zetten als het goed is werkt dat ook

- jarnelieftink13
- Lid
of je gebruikt cheat money 

ether piraten aan de macht
dit werkt ook je koopt een truck die je kunt betalen je slaat hem op je gaat naar
mijn documenten, euro truck simulator , save ,je save game in dat mapje ,klik met je rechter muisknop op game SSI-bestand open hem met klad blok je scrolt naar onder opgegeven moment zie je : money_account:(hier staat een bedrag)-dat verander je in het bedrag wat je wilt je slaat hem op start het spel weer op laad je save game en je je gewenste bedrag
oja er staat best wel veel dat je kunt veranderen als je iets verkeerds doet werkt je save game niet meer
hoop dat het lukt
Groeten: larsdvh
mijn documenten, euro truck simulator , save ,je save game in dat mapje ,klik met je rechter muisknop op game SSI-bestand open hem met klad blok je scrolt naar onder opgegeven moment zie je : money_account:(hier staat een bedrag)-dat verander je in het bedrag wat je wilt je slaat hem op start het spel weer op laad je save game en je je gewenste bedrag
oja er staat best wel veel dat je kunt veranderen als je iets verkeerds doet werkt je save game niet meer
hoop dat het lukt
Groeten: larsdvh