Freddy J schreef: En ja sommigen hebben dat niet mee gekregen wij (de oudere garde en de goed opgevoede jongeren) wel en die respecteren elkaar en weten wat JP Bakellende bedoelde met normen en waarden
pffffffffffff

Freddy J schreef: En ja sommigen hebben dat niet mee gekregen wij (de oudere garde en de goed opgevoede jongeren) wel en die respecteren elkaar en weten wat JP Bakellende bedoelde met normen en waarden
Dit getuigt van grote klasse en opvoeding Jeffrey, nogmaals grote klasse, en 1.000.000 x beter dan de reactie van die lapschwanz (Jowel) boven je met zijn lekke bandjeffrey1995 schreef:mijn excuses naar iedereen die het met martin eens was en het zal niet meer gebeuren
Je moet je zeker niet excuseren naar ons toe, wel naar Martin. Hij heeft ervoor gezorgd dat de truck bij de juiste personen raakte.mijn excuses naar iedereen die het met martin eens was en het zal niet meer gebeuren
hou je muil joh pannekoek hoe oud ben je? 40? ga echt chauffeuren in plaats van kinderen kleineren noobFreddy J schreef:Dit getuigt van grote klasse en opvoeding Jeffrey, nogmaals grote klasse, en 1.000.000 x beter dan de reactie van die lapschwanz (Jowel) boven je met zijn lekke bandjeffrey1995 schreef:mijn excuses naar iedereen die het met martin eens was en het zal niet meer gebeuren
jeffrey1995 schreef:ja dat klopt en ik had al een bericht naar martin verstuurd met m,n excuses er in en hij vond dat het goed was en daar ben ik blij om het gaat er ook om dat je iedereen een beetje dus daarom ook naar iedereen die het met martin eens was m,n excuses