scania

Gesloten
Jowel
Lid
Lid

Re: scania

Bericht door Jowel »

Freddy J schreef: En ja sommigen hebben dat niet mee gekregen wij (de oudere garde en de goed opgevoede jongeren) wel en die respecteren elkaar en weten wat JP Bakellende bedoelde met normen en waarden

pffffffffffff :roll:
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
jeffrey1995
Lid
Lid

Bericht door jeffrey1995 »

mijn excuses naar iedereen die het met martin eens was en het zal niet meer gebeuren
als je als chauffeur moet blazen, zet dan je bril af, dat scheelt 2 glazen.
Freddy J
Lid
Lid

Bericht door Freddy J »

jeffrey1995 schreef:mijn excuses naar iedereen die het met martin eens was en het zal niet meer gebeuren
Dit getuigt van grote klasse en opvoeding Jeffrey, nogmaals grote klasse, en 1.000.000 x beter dan de reactie van die lapschwanz (Jowel) boven je met zijn lekke band :lol:
Nicootje
Lid
Lid

Bericht door Nicootje »

mijn excuses naar iedereen die het met martin eens was en het zal niet meer gebeuren
Je moet je zeker niet excuseren naar ons toe, wel naar Martin. Hij heeft ervoor gezorgd dat de truck bij de juiste personen raakte.
Voor de rest getuigt dit wel van ballen aan je lijf hebben, en t zijn er geen die leeglopen bij u :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
jeffrey1995
Lid
Lid

Bericht door jeffrey1995 »

ja dat klopt en ik had al een bericht naar martin verstuurd met m,n excuses er in en hij vond dat het goed was en daar ben ik blij om het gaat er ook om dat je iedereen een beetje dus daarom ook naar iedereen die het met martin eens was m,n excuses
als je als chauffeur moet blazen, zet dan je bril af, dat scheelt 2 glazen.
Jowel
Lid
Lid

Bericht door Jowel »

Freddy J schreef:
jeffrey1995 schreef:mijn excuses naar iedereen die het met martin eens was en het zal niet meer gebeuren
Dit getuigt van grote klasse en opvoeding Jeffrey, nogmaals grote klasse, en 1.000.000 x beter dan de reactie van die lapschwanz (Jowel) boven je met zijn lekke band :lol:
hou je muil joh pannekoek hoe oud ben je? 40? ga echt chauffeuren in plaats van kinderen kleineren noob
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
martinderks1971
Lid
Lid

Bericht door martinderks1971 »

jeffrey1995 schreef:ja dat klopt en ik had al een bericht naar martin verstuurd met m,n excuses er in en hij vond dat het goed was en daar ben ik blij om het gaat er ook om dat je iedereen een beetje dus daarom ook naar iedereen die het met martin eens was m,n excuses

kijk dit is klasse om zoeen reactie naar buiten te brengen echt super :thumbup: :thumbup: :thumbup:
nu kan er en slotje op denk ik wandt nu gaat het over pannekoeken en dat heeft niks met trucks te maken
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Bericht door cojones »

Wees toch is niet zo brutaal!
Je springt altijd gelijk op je paard, als er iemand wat kritiek geeft.
Freddy heeft volgens mij gewoon gelijk. En jouw "pffff" reactie voegt niets toe aan de discussie.
Je kan het er misschien niet mee eens zijn of je kan het misschien geen goede reactie vinden, maar geef dan ook argumenten waarom.
Dat voegt wat toe aan de discussie, DAN toon je respect en ben je goed opgevoed als je een normaal gesprek op gang voert, zonder meteen kwaad te worden.
Het verschil is ook dat Freddy het niet kwaad bedoelt, jij daarentegen wel.
Freddy J
Lid
Lid

Bericht door Freddy J »

Nee klopt Martin en dat getuigt van slechte opvoeding wat dat irritante manneke Jowel doet!

Voor dat jochie wat nog niet droog achter zijn oren is: ik ben steiger/stand boouwer 54 en je mag blij zijn dat ik je pa niet ben, anders had je fatsoen in je lijf!

Deze opmerking neem ik niet terug Team Trucksimulator het manneke gaat nu te ver vind ik,

Groeten,

Freddy
jarnelieftink13
Lid
Lid

Bericht door jarnelieftink13 »

dit topic kan beter op slot ten eerste het wordte r niet beter op en ten tweede request is voldaan
ether piraten aan de macht
Gesloten

Terug naar “Trucks”