laptop te zwak
- ssdennisss
- Lid
laptop te zwak
hee daar ik probeer al een hele tijd mn eigen truck te skinnen maar de programmas die er voor nodig zijn kan mn laptop niet aan wil iemand anders het voor me doen dit is een foto http://www.google.nl/imgres?q=scania+ho ... 66&bih=651 zou iemanddeze voor mij willen maken dan zou ik je heel heel erg dankbaar zijn en ik weet dat er meer zijn voor ets van holtrop maar dat zijn tog hele anderen deze is van mn pa dus die vind ik erg mooi alvast bedankt en nog een goed wiekend zolang het nog duurt 

-
- Lid
Re: laptop te zwak
Hoi Dennis, ik zou dat wel voor je kunnen doen als je wil, maar dan heb ik wel de " templates " nodig. Zonder de templates kan ik niks beginnen. Zend me de templates op E-mail: giboconnor@yahoo.com + een voorbeeld van hoe je wil dat je truck/trailer en moet uitzien.
En over je laptop...die is echt niet te zwak om the skinnen hoor. Voor de eurotruck simulator gebruik ik een 6 GB laptop en dat gaat perfect.
Voor het skinnen gebruik ik een oud laptopje met 1 GB en ook dat gaat perfect. Heb er wel een externe Gforce6500 videokaart aanhangen.
Maar goed, zend je templates en ik ga er meteen me aan de slag indien je wil.
Cheers
Gib
En over je laptop...die is echt niet te zwak om the skinnen hoor. Voor de eurotruck simulator gebruik ik een 6 GB laptop en dat gaat perfect.
Voor het skinnen gebruik ik een oud laptopje met 1 GB en ook dat gaat perfect. Heb er wel een externe Gforce6500 videokaart aanhangen.
Maar goed, zend je templates en ik ga er meteen me aan de slag indien je wil.
Cheers
Gib

- ssdennisss
- Lid
Re: laptop te zwak
ow dan snap ik het niet want als ik het download komt ereen programma voor dat hij het niet aankan maar ik moet dus op paint een tekening van mn pa zn truck maken???