http://www.mediafire.com/?pt6hnifad9j555q
Volvo met bull bar, lichten en trompers.
Enige nadeel aan deze is dat het geen naloper is maar een voorloper.
Voorlopers met hopen maar nalopers, niet te vinden
Die volvo is al in omloop dus waarom nog moeite nemen terwijl hij al te downloaden is.
Er is hier een lid die wel een link heeft, Als ik mij niet vergis heet hij beetle op duitse truck forums is hij ook te vinden.
Er is 1 volvo H.J.A. van Dalen die ik zelf heb geremod en geskind is door Scaniablack maar die is en blijft privé.
Hier is een link van de truck waar hij nog in aanbouw is.
[youtube]t3SR-TfaDI4[/youtube]
Bedankt voor je reactie CJIB maar je verhaal klopt helaas niet helemaal van de Volvo, mooi dat je hem zelf hebt gemaakt, alle bewondering daarvoor, maar hij is niet voor iedereen bereikbaar. En die op de Duitse sites voorkomt heet de Vikingliner ofzo en is beveiligt dus ook niet bereikbaar voor iedereen en er is geen ETS van Dalen volvo.
Dus wat ik zoek is een volvo die geskint kan worden en uit gegeven kan worden voor ETS zodat iedereen er wat aan heeft.
Nogmaals CJIB alle bewondering voor jouw versie van de H.J.A. van Dalen maar niet voor iedereen bereikbaar, ik begrijp dat mensen hun werk privé wensen te houden, ik probeer te geven wat ik kan
en zou hem dus niet alleen voor mezelf willen maken ook al ben ik daar uren, maanden, ja zelfs jaren mee bezig.
Mochten andere forumleden zich in deze discussie willen mengen graag maar dan met toestemming van de beheerder en moderators en in goede harmonie.