ik heb de daf van nagtegaal gedownload en een nieuw game gestart maar dat doet ie niet dan stop het spel ermee. het is de combo dus DAF+trailer nagtegaal 6*4 ssc
wie kan me daar bij helpen?
grtje jeffrey
DAF XF Nagtegaal 6*4
Re: DAF XF Nagtegaal 6*4
heb je er nog meerdere mods instaan?
alleen een nieuwe map & containerpack maar er zijn geen containers te vinden in het spel voor de rest staat er niks in
-
- Lid
Het komt door de trailer, zonder trailer werkt je mod wel, de trailer kan namelijk niet samen met het pack.
oke dan hoe krijg ik die trailer eruit dan?? want t zodra ik die auto koop dan schijt het spel ermee uit.
-
- Lid
Gewoon naar Documenten/EuroTruckSimulator/Mods en het scs bestandje van de trailer of de trailerpack eruit gooien. Maar waarschijnlijk heb je dus de Storage+Zubemap met trailerpack en verlies je dus ook de map als je de pack eruit gooit, dus gooi maar gewoon het scs bestand van je trailer er uit.
er staat geen aparte scs bestandje van die trailer in hoor er staat alleen een scs bestand in van daf105xf & scsuni & een flare pack that's all wat moet ik eruit halen dan??
- Harald1225
- Lid
Moet je in de .SCS kijken van de truck dan bij vehicle kijken of je trailer_eu ziet
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
heb ik net gedaan maar als ik op 2-3-4-5-6-7 druk dan doet ie het wel dan kan ik er gewoon mee spelen maar als ik op 1 druk om in de cabine te kijken dan stopt het spel ermee en dat heb ik ook met de DAF van H van Toorn
de scsunit is de trailer 

IK WORDT WAKKER,DOE EEN PLASJE,STAP UIT BED EN DENK....
'VEREK DAT HAD ANDERSOM GEMOETEN!'